När solen lyser in II

 
De senaste dagarna har jag: möblerat om i vardagsrummet, bytt plats på sängen och soffan, så nu sover vi intill fönstret istället. Varit förkyld så gott som hela veckan men trotsat det med att gå ner på stan och fika och gå på Myrorna. Haft besök av lillasyster en hel dag. Vaknat på fredagsmorgonen av solsken klockan tio, fotograferat lägenheten och fått vita tulpaner och en tunika av Jonathan när han kom hem från jobbet. Åkt till Ikea och köpte nya sängkläder och gröna växter och avslutat fredagen med att gå ut och äta.
 
I dag vaknade jag alldeles för sent, gick ut på en promenad för att rensa tankarna och nu på eftermiddagen har jag försökt mig på det här med science fiction och återigen svurit åt det här med versmått. Tänkt tusen gånger att jag aldrig kommer att hinna klart. Gett upp och försökt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback