Fåordig

Jag hittar aldrig tillbaka till bloggkarusellen igen. Inte på riktigt. Jag har glömt bort hur man formulerar läsvärda blogginlägg och vet inte alls vad ni vill se här. Dessutom står kameran mest som prydnad på stringhyllan och samlar damm och de få ord jag formulerar skickas in för bedömning till universitetet. Jag som hade hoppats på att skriva mer för min egen skull det här året. Men motivationen brister och tiden räcker inte till. Jag kommer och går som jag vill, hoppas det är okej.
 
Om ni vill se mer av min vardag så finns jag på Instagram, florstunn heter jag där.

Kommentarer
från: Jasmine

Varje uppdatering är en fröjd för sinnet. Ta din tid. Jag stannar kvar.
Kram

2013-04-09 / 09:56:55
URL: http://rosanatt.blogg.se
från: Linda

Det är okej. Men jag saknar dig här. Jag själv gör försök efter försök men lyckas aldrig riktigt heller. Så förståelsen är stor. Hoppas du och din andra mår gott.

<3

2013-04-09 / 14:51:11
URL: http://kedjebrevs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback