Uppdatering (livstecken från Tärna).

Jag borde ha hur mycket som helst att berätta, men den där förbaskade tomheten förföljer mig även hit. I söndags inackorderade jag i alla fall till mitt rum på Tärna folkhögskola. Jonathan följde med mig hit, hjälpte mig att hänga upp gardiner, packa upp kassar och sova skavfötters med mig första natten. Men i måndagsmorse åkte han tillbaka hem och sedan dess har jag varit här på egen hand. Det känns förvånansvärt bra. Ensamheten kommer över mig ibland och ordatomheten är fruktansvärd, men annars har jag redan någon att prata med, trevliga klasskamrater, god mat fyra gånger om dagen och tillgång till simhallen, som hittills har utnyttjats varje kväll. Jag ska bli bättre på det här i framtiden, när jag har landat mentalt, till dess får ni ha det så bra.

Kommentarer
från: Emelie

Härligt att höra att det går bra för dig, ser fram emot nästa gång du delar med dig av dina ord.

2011-08-24 / 00:19:11
URL: http://emptypages.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback