Barcelona, en tillbakablick

Augusti, september & oktober.

Första promenaden längst Barcelonas gator.

Vi flyttade in i vår lägenhet som vi bodde i det första halvåret.

Utsikt från Tibidabo.


Vi åkte till Tarragona.

Kvällspromenad i Parc Güell.

Den stora festen i Grácia började...

Jag försökte lära mig att spela gitarr.

Vi hittade ett ställe som sålde macarons.

Några sekvenser av lycka.

Jag fyllde år.

Vi höstpromenerade i sluetet av oktober, började på katalanskan, träffade våra nya vänner och hade besök av min familj.

Kommentarer
från: Tove

Hej Ida! Jag följer din blogg och tycker att du skriver jättevackert! Jag gillar texterna och bilderna och ja, allt. Ibland känns det lite väl deppigt dock, men det är väl kanske meningen? Jag vet inte vart jag läste det på din blogg men det stod "thinking poets are depressed".. tror jag. Något sånt. Och jag tror det stämmer bra. I viljet fall som helst vill jag bara berätta att jag uppskattar din blogg och dina texter! Jag tycker om att inspireras och läsa det du skriver! / Tove Tillander

2011-07-14 / 17:35:46
URL: http://tovetillander.blogg.se/
från: Tove (igen)

Och nu när jag ser vad jag har skrivit låter det som att jag stämplar dig som en väldigt deprimerad människa men så är det inte!

2011-07-14 / 17:36:59
från: Linda

Men hjälp. Jag har inte läst någons blogg på väldigt länge, av tidsbrist. Hade inte en aning om att du flyttat förrän ikväll och insåg att vi både sökte ett nytt skrivblad precis samtidigt. Kul, or something. Lycka till med nystarten. Jag vet precis vad du menar.



All kärlek.

2011-07-15 / 21:29:50
URL: http://fantastiskera.blogg.se/
från: POOS

Jättefina kort! Vilken känsla du förmedlar.

2011-07-16 / 16:34:36
URL: http://poosamatorfotograf.blogg.se/
från: Frida

din blogg är kanske den vackraste jag har sätt på länge. åh åh åh åh!

2011-07-24 / 11:53:29
URL: http://neonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback